sunnuntai 15. maaliskuuta 2015

Viikkoviesti 10: Kiitollisuudesta ja lempeydestä

Tänään ajatelin kirjoittaa aiheesta kiitollisuus. Olen kokenut jostain syystä tällä viikolla paljon kiitollisuutta. Olen saanut kiittää muutamaa ihmistä siitä, minkälainen olen tällä hetkellä ja siitä, että rohkeuteni olla oma itseni on lisääntynyt paljon. Kevättä kohti pyrin olemaan avoimempi ympäristölleni ja vähemmän torjuva lähestyviä ihmisiä kohtaan. Tätä olen harjoitellut jo vuosia, mutta nyt tuntuu, että riittää tämä kuoren alla piilottelu. Nyt koen olevani valmis näyttämään maailmalle, kuka oikeasti olen. Tästä  oivalluksesta koen suurta kiitollisuutta.

Jooga- ja meditaatiotuntien lopussa kiitetään yleensä itseään kuluneesta tunnista ja päivästä ja muistutetaan olemaan lempeitä itseämme kohtaan. Nämä neuvot olen ottanut omakseni ja muistan olla kiitollinen ja lempeä itselleni myös sellaisina päivinä, kun en joogaa tai meditoi.

Oli oikeastaan onnekasta, että pääsin Buzzadoriksi juuri Yoogaian kampanjaan, koska olen pitkään käynyt saman ohjaajan joogatunneilla. Yoogaiassa pääsen tutustumaan erilaisiin tapoihin ohjata muun muassa rentoutumista. Lisäksi Yoogaiassa on tarjolla tunteja, joihin ei ole täällä meillä päin mahdollista osallistua "livenä". Ensi viikolla kokeilen Barre  Tone Express ja Barre strech & relax-tunteja. Tunnit ovat  englannin kieliset ja se perustuvat  balettiliikkeisiin. Tankona voi toimia  korkea tuoli tai muu vastaava. Kiehtovaa kokeilla jotakin erilaista.
Muistathan, että sinäin voit kokeilla Yoogaiaa tämän kuukauden aikana 14 päivää ilmaiseksi menemällä Yoogaian sivuille ja syöttämällä koodin YOOGAIATRIAL2015.


#yoogaiabuzz  #buzzador  #yoogaia

Aurinkoisen keväistä viikkoa Sinulle! Kevättä kohti käy askeleet.





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentista.